Tragiczna wiadomość

 W tym samym czasie, kiedy Jerzy świętował urodziny, Mary otrzymała tragiczny telefon. jej ojciec - Jerry Harris zmarł właśnie ze starości. 

Pojechali więc z Mateuszem do Evergreen Harbor. W rodzinnym domu Mary oczekiwała ich jej matka Patrycja oraz brat Tommy z najbliższymi.


Na wiadomość o śmierci przybyła tez dalsza rodzina Mary. Gideon pierwszy raz odwiedził dom brata, odkąd ten jako młody chłopak zarwał kontakt z rodziną. Przyjechała z nim żona - Karina


Potem wszyscy wspólnie pojechali na cmentarz.



Kiedy uroczystość się zaczęła, zapadła już ponura, deszczowa noc.


Mary i Tommy bardzo przeżyli odejście ojca.



 Myślisz, że tatuś będzie na mnie zły, że pozwoliłam wziąć udział w pogrzebie jego bratu? Nie odzywali się do siebie przez całe życie. Ja go dopiero teraz poznałam tak naprawdę, ale jak juz przyjechał głupio mi było odmówić.


Mateusz starał się pocieszyć żonę. 
Nie martw się skarbie, jestem pewien, że twój tata jakby zdążył to na pewno pojednał by się z bratem.


 Gideon i Karina, pożegnali się z pozostałymi.
Bardzo mi przykro, że nie zdążyłem porozmawiać z Jerrym. Dziękuję, że mogłem przynajmniej go pożegnać.






Dziedzictwo Kołodziejów Legacy The Sims 4