Pogrzeb

 Odszedł Mateusz. Drugi dziedzic Kołodziejów.  Życie przyniosło mu smutek i szczęście. Rozdarty między miłością a rodziną. Radością i tęsknotą. 

Portret Mateusza Kołodzieja


Z drugiego pokolenia Kołodziejów pozostała Agata. Samotna wspomina dawne, wspólne chwile w Końcu Ogona. Szczęśliwych rodziców, dowcipną i wygadaną Izę, Mateusza i jego miłość do kotów. Jest tam pewnie z Nobi i Nico. Są tam wszyscy razem Czekają na nią.


Mateusz pozostawił już za sobą ziemskie troski. Jego najbliżsi nie mogą się pogodzić jednak ze stratą. Mary, Oskar, Marta i Jerzy w tym dniu razem przeżywają odejście kochanego przez nich męża i tatę.





Tym razem zabrakło kochanego dziadka, który zawsze pocieszał Idę.



Zgromadzeni żałobnicy składają rodzinie kondolencje. Wśród nich był też przyjaciel Jerzego Gregory.



Smutek na twarzach Agaty i Mary. Dwie przyjaciółki, straciły ukochanego brata i męża. Starają się wesprzeć nawzajem.



Pogrzeb zbliża się do końca. Uczestnicy rozmawiają, wspominają Mateusza. Do Mary dosiadł się Marcin
Wiem coś o tym, jak ciężko jest zostać samemu po śmierci małżonka. A jeszcze ta wredna, nieczuła rodzina. Każą mi się wynosić z domu, w którym mieszkałem z Joaną. Coś takiego. Mój dom i mojej żony! Zostałem sam i będę mieszkał pod mostem, bez pomocy, bez nadziei. 


Agata aż się odwróciła.
Ciekawe o kogo chodziło jej synowi, kiedy mówił o wrednej, nieczułej rodzinie? Od razu na pogrzebie Joany zaproponowała mu powrót do domu, a Marcin siedzi w tej Posiadłości Bailey-Moon licząc nie wiadomo na co. Kogo ja wychowałam? Nie znam własnego dziecka.
Ignacy tylko westchnął w myśli.
"Mój dom" powiadasz kuzynku? To chyba dom rodziców twojej żony.


Zobaczysz ciociu, znam Jerzego. Nie zdziwię się jak po pogrzebie nie wpuści Cię do Twojego domu. Zobaczysz, nikt Ci nie pomoże, będziesz sama umierać gdzieś na śmietniku. 
Mary jest przerażona.


Marcin wyraził jej najgłębsze obawy. Po śmierci Mateusza została zupełnie sama.







Dziedzictwo Kołodziejów Legacy The Sims 4