Stasinek

 Na wieść o tym, że rodzina Oskara się powiększyła wszyscy najbliżsi krewni pospieszyli przywitać nowego członka klanu. 

No braciszku, gratulacje. Czas na twoje nieprzespane noce, a im dalej w las tam więcej drzew. Małe dziecko i dalej wiesz..


Ola poszła gratulować (lub pocieszać) Meadow. Jednym uchem słyszała...
- Ella na litość boską, mamy gości. Tak, wyobraź sobie, że to i twoja rodzina. Nie nie możesz teraz sobie nigdzie iść. Zachowaj się raz jak dorosła, bo podobno już nią jesteś. Przynajmniej cos takiego bełkotałaś parę dni temu, jak wróciłaś nad ranem


Mania weszła i oniemiała. 


Och, to jest, to jest... Coś cudownego. Jak bym chciała umieć na tym grać.


- Nie marudź Ella, ze znajomymi zobaczysz się jutro. 


Oskar zabrał najbliższych do sypialni, gdzie spał Stasinek.
- No cały mój brachol.


- Powiedziałabym, że raczej Meadow. Zobacz na te blond włoski.
- Przecież jest łysy, zobaczysz, że mu ściemnieją.


Kobiety we własnym kółku omawiały zajmujące sprawy związane z porodem, bolącymi sutkami i powrotem do formy.
- Jak ty to Meadow zrobiłaś? Dopiero urodziłaś a chuda jesteś jak przecinak. Ja po Auguście nie potrafię wrócić do swojej wagi.


Mania zajrzała na chwile na górę. 
- Cześć kuzynku. Jesteś jeszcze mniejszy niż Gustek. Miło się z Toba rozmawiało, ale lecę na dół pograć na tym wielkim fortepianie. Jest ekstra.


Ojej, ale ty kruchy jesteś. lepiej Cię odłożę, bo Cię zaraz połamię.


- Mama, Gustek tam na dole ryczał, że jest głodny i chce do domu. Zrób z nim coś, bo JA nie chcę jeszcze do domu, chce grać.


Gustek dostał od cioci Lilian pełną miseczkę i się uspokoił.


A Mania mogła brzdękolić do woli.
- No, no, a co to za artystka nam rośnie. Twoja babcia Natalia, była wielka gwiazdą. Widziałem w domu jej stare pianino do nauki. Popytaj taty, pewnie stoi gdzieś jeszcze w piwnicy


Nawet Ella się trochę ożywiła, kiedy Ida pokazywała jej zdjęcia ze szkoły. 
- Widzisz, to ta szajbuska Savannah, ciągle się mnie czepia nie wiadomo o co. A to ten Peter, co Ci mówiłam, że na mnie leci. 




Następny odcinek


Dziedzictwo Kołodziejów Legacy The Sims 4