Nowy dom, nowa rodzina.

 Cóż, nie tak miało to wyglądać. Miało być radośnie, wesoło. Przecież to pierwszy dzień życia z Meadow. A Oskar nie może się pozbierać po pogrzebie i rodzinnych awanturach.


Wszystko się ułoży i  uspokoi. będziemy szczęśliwi razem. Obiecuję Ci to.


W nowym domu pierwszy na spotkanie wybiegł Alfi.
Witaj stary druhu. jak zdrówko? Widzę, że dużo lepiej niż ostatnio.



Ella ograniczyła się do wywracania oczami i znudzonych westchnień.


Za to Lilian serdecznie uściskała oboje młodych. 
Tak się cieszę, że w domu znowu zamieszka mężczyzna. 


Życzę Ci wiele szczęścia córeczko.


Ja obiecałem Meadow, że będzie szczęśliwa. I zrobię wszystko, żeby była.


Jesteś moją duszą kochanie.


To co robimy, żeby uczcić ten nasz pierwszy wspólny wieczór? Może pójdziemy się gdzieś zabawić? 
Ella próbowała być miła. Zapomniała, że Oskar jest w żałobie i nie w głowie mu zabawianie się. 


Odeszła obrażona, że nikt nie przychylił się do jej propozycji. A naprawdę próbowała być miła dla tego nudziarza!
Dzizaz.. Tak Meadow. Dobrze Meadow. Oczywiście kochanie. Zaraz się porzygam tęczą!


Meadow zaprowadziła Oskara do jej pokoju. Teraz to będzie ich wspólna sypialnia.


Strasznie smutny jesteś.
Myślę o tacie. Jak się to wszystko źle potoczyło. Sam nie był szczęśliwy i chociaż kochał nas i mamę, to całe życie tęsknił za Natalią. To unieszczęśliwiło mamę. Poplątało im się to życie. 


Mamy wszystko przed sobą, wierzę, że uda nam się stworzyć rodzinę o jakiej marzyliśmy. 


Mam nadzieję, że nie zgubimy swojego szczęścia jak mój tata i jego pierwsza żona.


Na zawsze razem?


Na zawsze razem.





Dziedzictwo Kołodziejów Legacy The Sims 4