Kolega z Instytutu Foxbury

 Następnego dnia Ola i Jerzy zrobili przerwę w zwiedzaniu i wylegiwali się na słońcu na plaży Ohon'ali. Idzie brakowało jednego dorosłego przyjaciela do aspiracji. zagadała więc ratownika. 

Dowiedziała się, ze nazywa się Miłosz Kahele i ma córeczkę w jej wieku.


O, Julia właśnie spaceruje bez celu po plaży. Nie ma dzisiaj innych dzieci i usycha z nudów.



Może pobawicie się razem? Ja musze pracować. Pilnuję, żeby nikt się nie utopił, czasem pomagam zagubionym dzieciom odnaleźć rodziców.


A właśnie. jesteś tu sama, czy jest z tobą ktoś dorosły?
O, tam jest mój tata, właśnie tu idzie.


Jerzy wstał rozejrzeć się, gdzie jest Ida. Wczoraj trochę o niej zapomnieli. Na szczęście nic się jej złego nie stało, ale teraz jest przeczulony.


Miłosz, to Ty?


Okazało się, że nowy przyjaciel Idy to kolega Jerzego ze studiów.
Kopę lat! 


Ile to już minęło? 10? 
Ponad 15, mój Mike jest już w szkole średniej.


Musimy się spotkać cała ekipą z Foxbury. Chętnie odwiedziłbym znowu Papryczkę. Ciekawe jak tam chłopaki. Nikogo nie widziałem odkąd wróciłem do Sulani.
Koniecznie, ja często widuję Gregorego, on mieszka niedaleko Emila. Da się to zorganizować.


Panowie długo wspominali swoje studenckie lata. Dziwne, że Miłosz teraz nie miał nawału pracy. W czasie rozmowy tatusiów dziewczynki się zaprzyjaźniły i świetnie razem spędzały czas. Jerzy co prawda umawiał mini zlot absolwentów, ale w duchu już myślał jak się z tego wymigać. Samotny wilk w jego duszy nie cierpiał spotkań towarzyskich.






Dziedzictwo Kołodziejów Legacy The Sims 4