Śmierć na siłowni

Iza wytrwale ćwiczy. Już ma bardzo ładną figurkę, nie przypomina gruszki. 

Na siłowni zaprzyjaźniła się z Darling Walsh


A w przebieralni napotkała jakiegoś faceta. 
 Oj, to nie tak jak Pani myśli. Ja tu wszedłem przez pomyłkę, ale jakaż szczęśliwa ta pomyłka. Pani jest taka piękna. Przepraszam, nie przedstawiłem się. Henryk. Henryk Gracz do usług. Właściwie ja Panią znam, chodź Pani mnie pewien nie pamięta. Pewien uroczy wieczór w barze, Pani tańczyła w czerwonej sukience...


Uroczą pogawędkę przerwało jakieś zamieszanie na górze. Biedny Izzy Fabulous. Pewnie zbyt intensywne ćwiczenia na twoje sterane życiem serce.


Henryk wracał jednak zadowolony, Udało mu się wreszcie poznać śliczną pannę, która zawładnęła jego myślami...

Profil nie za szczególny co prawda, ale jakby był miły, inteligentny, dowcipny i bogaty? 







Dziedzictwo Kołodziejów Legacy The Sims 4