Z wizytą u Gordonów

 Hej, mieszkasz tutaj? Szukam domu Gordonów.
To jest dom Gordonów, a czego od nas chcesz?
Jestem Oskar. Przyszedłem z wizytą do Meadow. Jest w domu?
Taa, idź, czeka chyba na jakiegoś kolesia. Może na Ciebie? Chociaż nie wiem, mówiła, że na przystojnego. Ja tu muszę z Alfim jeszcze postać. Jestem Ella.



W domu Oskar poznał mamę Meadow i Elli, panią Lilian Gordon. Zaprosiła go do salonu.



Tam Meadow ćwiczyła umysł nad stolikiem szachowym. Genialność zobowiązuje.


Długo jeszcze? Chodź proszę do mnie.


Meadow usiadła obok i o dziwo to Oskar poczuł się lekko zawstydzony. 
Daj spokój, Twoja mama...


O wilku mowa. Lilian przysiadła się do młodych. Oskar chyba czuje się nieswojo, przyłapany na obściskiwaniu Meadow na kanapie.
Mama, a Ty tam nie masz nic do roboty w ogrodzie?
Przecież pada córcia. 


Pewnie chcecie sobie porozmawiać, to zostawię Was samych. 


Nie odeszła daleko. Najwyraźniej zaciekawił ją stary film.
Wiesz co Oskar? Może pokażę Ci mój pokój?


Poszli na piętro, ale do pokoju Meadow nie zdołali dotrzeć. 



Wracajmy lepiej na dół. Mama nie da mi żyć wieczorem.


A na dole trwa zamieszanie. Ella właśnie wróciła ze spaceru z Alfiem. 
Dziecko drogie, jesteście przemoczeni! Przebierz się szybko, zaraz się pochorujesz. 


Pani Gordon wysłała Ellę na górę i zaprosiła Oskara i Meadow do jadalni.
Napijecie się czegoś?


Jeszcze z Toba się nie przywitałem stary!


Oj, coś nie najlepiej wyglądasz. Chyba musimy jechać do weterynarza.






Dziedzictwo Kołodziejów Legacy The Sims 4