Do trzech razy sztuka

 Kochanie, analizowałam mój kalendarzyk dzisiaj na pewno się uda.
  Ola cały czas marzy o synku. 

Jerzy jest ostatnio przemęczony. Praca, opieka nad dziećmi, starania o spełnienie marzeń Oli o kolejnym dziecku. Nic dziwnego, że chłop zasypia, kiedy ma tylko chwilę czasu. 


No cóż, nie pospał długo, bo terminy gonią. 


Tymczasem Ola robi kolejny test.


Udało się!! Jestem pewna, że tym razem będzie to chłopiec. 


Idzie podzielić się radosną nowiną z mężem.


Jerzy jest nieco przytłoczony. Spłata Mary i Marty, rachunki, pokojówka, teraz trzecie dziecko. Ma nadzieję, że tym razem będzie chłopiec, bo się wykończy. Ola wygląda na zdeterminowaną.


Nie martw się skarbie. Wszystko przemyślałam. Od jutra zmieniam pracę, wydaje mi się, że w mediach społecznościowych jest przyszłość. A dla mnie to będzie przecież sama przyjemność. Myślę, że zarobię dużo więcej, niż na pół etatu na basenie. Zobaczysz, wszystko się ułoży.






Dziedzictwo Kołodziejów Legacy The Sims 4