Przegapione urodziny

 Po powrocie do domu, Jerzy na nowo organizuje sobie dzień. najważniejsze to wyrobienie odpowiednich, zdrowych nawyków. Szczególnie w odniesieniu do siłowni i joggingu. Kołodzieje zawsze mieli tendencje do tycia na starość, Jerzyk postanowił za młodu temu zapobiec. 

Na siłowni często spotyka swoje ciotki, też zapobiegają. Nawet skutecznie. Ciocia Iza to już młodziutka nie jest, a figurę ma nienajgorszą jeszcze. 




Wieczorem niespodzianka. Nieoczekiwanie do drzwi zastukała Natalia.
 Ja synka odwiedzić przyszłam. Miał przyjechać i nie mogę się go doczekać. 


O salonik widzę odnowiony, tyle lat się nie mogłam doprosić. 


Proszę, proszę kolumny, łuki, złocenia. Elegancja Francja. 


 Jerzy, czekałam wczoraj całe popołudnie. Z tortem i szampanem.
Oj mamuś wybacz, wyleciało mi. Wiesz ustalam rutynę, praca, zdrowy tryb życia. Nie przypuszczałem, że to dla Ciebie takie ważne. Pamiętam z dzieciństwa, że nie przywiązywałaś wagi do urodzin, moich na przykład. Poza tym pięknie mamuś wyglądasz, można powiedzieć, że starzejesz się jak szlachetne wino.






Dziedzictwo Kołodziejów Legacy The Sims 4