Ognista bibliotekarka

 Jerzy wspominał ostatnio z Arturem Britechester. Może warto wpaść tam na weekend, zobaczyć co porabiają znajomi. Ciekawe, czy Caroline dalej pracuje w bibliotece. 

Caro, tak się stęskniłem, musiałem przyjechać.  


Dziewczyna nie przywitała Jerzego gorąco. Wydawała się nie wierzyć ani słowu.


O co mi chodzi? Wyjechałeś i nie dawałeś znaku życia. 


Jak możesz nie wierzyć. Spać nie mogłem, jeść nie mogłem. 


A właśnie, może byśmy poszli cos zjeść? Może do Ciebie? 



Jerzy stanął na wysokości zadania i przyrządził kolację. 



Przy pysznej kolacji rozmowa potoczył się gładko. Caroline zapomniała o urazach.


A Jerzy uwodził i czarował.


Carol ani się obejrzała jak wpadła w siec słodkich słówek i obietnic.


Co prawda długo jej Jerzyk nie musiał zachęcać.



Potem Caroline oprowadziła go po swoim maleńkim domku.









Dziedzictwo Kołodziejów Legacy The Sims 4