Żadnych chłopaków

 Po południu Lucy przybiegła do Idy

 Tak mi przykro, że nie chcesz już się ze mną przyjaźnić. Cały dzień spędziłaś z tym chłopakiem. Dla mnie już nie masz czasu!
 Ależ co Ty opowiadasz! Przyplątał się i nie chciał się odczepić cały dzień. Byłam zdziwiona, że nie było Cię w audytorium Myślałam, że pojechałaś do domu. Naprawdę, jesteś przecież moją najlepszą przyjaciółką.


Lucy poczuła się udobruchana i postanowiła wybaczyć Idzie zdradę.


Przyjaciółki zgodnie zasiadły do oglądania seriali.


Po chwili zaczęły rozmowę na temat chłopaków. Mania zastrzygła uszami.
 Może dowiem się czegoś ciekawego?
 Wiesz Iduś, myślę, że żadni faceci nie są nam do szczęścia potrzebni. To tylko kłopot i  zawracanie głowy. Najlepiej nam będzie w babskim towarzystwie. Jak sądzisz?


Dziewczyny przyrzekły sobie, że nigdy żaden chłopak nie będzie ważniejszy od najlepszej przyjaciółki. 
 Eeee, same nudy. Miało być o facetach, a okazało się, że gadają o tym, żeby ich nie było. Lepiej pójdę zobaczyć co robi August. Może wreszcie dorósł na tyle, żebym miała się z kim bawić.


Czy naprawdę rodzice muszą zwykle przynosić wstyd swoim nastoletnim pociechom? Niefrasobliwy Jerzy paraduje po domu w samych gaciach. Ida gorączkowo stara się odwrócić uwagę przyjaciółki i pokazuje je zdjęcia z Sulani. Nieważne, że setny raz.






Dziedzictwo Kołodziejów Legacy The Sims 4