Dzień Kariery i nowy kolega

 Ida zawiera nową znajomość.  Peter Snyder zaczepił ją, kiedy przechodziła koło jego ławki.

Okazało się, że jest całkiem zajmującym rozmówcą. I przede wszystkim świetnym słuchaczem. Ida zajęta opowieściami o Sulani i pokazywanie zdjęć z wypraw z rodzicami nie zauważyła nawet, że jej najlepsza przyjaciółka Lucy czeka na nią, bo miały razem iść do audytorium.


Dzisiaj bowiem w liceum jest Dzień Kariery.


W audytorium zgromadzeni uczniowie mogli zapoznać się z kilkoma karierami. Swoją przyszłość trzeba dokładnie zaplanować.


Ida całkowicie zapomniała o koleżance i spędziła ten dzień z Peterem.


Razem oglądali stoiska i rozmawiali z prelegentami.


 I jak, przekonałaś się do czegoś? Ja uważam, że mam jeszcze czas. Mój tata jest programistą, zarabia niezłą kasę, może pójdę jego śladami. Ale na razie nie jestem zdecydowany. A Ty?
 Też nie jestem pewna. Wyspy Sulani są tak piękne, fascynuje mnie dzika morska przyroda. Kiedy tam byłam ostatnio zaprzyjaźniłam się z parą ekologów. I spotkałam delfina. Chciałbym móc badać te zwierzęta. 






Dziedzictwo Kołodziejów Legacy The Sims 4