Tragiczna seria

 U Kołodziejów wszyscy położyli się już spać. Mateusz w końcu wrócił do domu. W kuchni czekała na niego urażona Mary.

 O co Ci chodzi kobieto! Ostatni raz ją pożegnałem. Przecież od ponad dwudziestu lat mieszkam z Tobą. Grobu jej zazdrościsz? Nie bądź śmieszna.


Przepraszam Cię, Ignacy dzwoni. O tej porze? To chyba coś ważnego.


Znowu mnie nie słuchasz!!!!


Tak, tak. Rozumiem. Zaraz będę.


Moja siostra. Iza. Zmarła przed chwilą.


Wychodzę. Wrócę późno, nie czekaj na mnie.


Agata? Ignaś dzwonił. Iza nie żyje. Jadę tam właśnie.


 Mroczny już sobie poszedł. Muszę jeszcze zadzwonić do cioci Agaty.
 Już dzwoniłem, zaraz tu będzie.


O już jest.



Weszli do domu, pożegnać się z Izą. 


 Mama była taka szczęśliwa z powodu Hani. Tak się cieszyła na jej urodziny, planowała jaki tort upiecze. Nie doczekała.






Dziedzictwo Kołodziejów Legacy The Sims 4