Plaża

  Jerzy zastanawiał się, jaką romantyczną miejscówkę wybrać, żeby oświadczyć się Oli. Dziewczyna jakby czytała mu w myślach i zadzwoniła. Cześć Jerzy. Co ty na to, żeby się spotkać w miejscu naszej pierwszej randki? Ale takiej, kiedy się pierwszy raz w życiu spotkaliśmy? Pamiętasz? Ha, pewnie że pamięta. Małego zarozumiałego krasnala, ledwo odrośniętego od ziemi. To w sumie będzie wystarczająco romantyczne miejsce.

 Pamiętałeś. Wtedy całe popołudnie łaziłeś za moim bratem, łowiliście ryby i nie zwracałeś na mnie uwagi. 



Gdzie ja miałem oczy, teraz na pewno nie mam ochoty łowić żadnych ryb. 



No może mam nadzieję złowić jedną małą złotowłosą rybkę. I to będzie spełnienie moich wszystkich życzeń. 



Ola powiedziała TAK.




 I od razu oczywiście musiała pochwalić się wszystkim znajomym. 






Dziedzictwo Kołodziejów Legacy The Sims 4