Ta latarnia

 Mateusz mimo emerytury dalej często odwiedza muzea i galerie. Jego ulubionym pozostało to w Brindleton Bay - muzeum na Wyspie Martwych Traw. 

Właśnie wpatrywał się w obraz starej latarni, kiedy usłyszał za plecami znajomy stukot obcasów. 


Ty tutaj?
 Tak, ostatnio bardzo lubię tu przyjeżdżać. 


Z tą latarnią wiąże się tyle wspomnień.
 To może wejdziemy na górę? Wieki tam nie byłem. 


Natalia pobiegła do latarni, Mateusz poszedł za nią. 



Ty to masz kondycję. Przy tobie jestem staruszkiem. 
To chyba dokładnie to miejsce, pamiętasz? 


Pamiętam. Byłem taki szczęśliwy, spełniło się marzenie mojego życia. 
Też byłam wtedy szczęśliwa jak nigdy chyba później. Byliśmy tacy młodzi. Muszę jechać, jutro mam koncert. Do zobaczenia. 


Mateusz został, postanowił zatrzymać tę chwilę na zawsze. 


Jak to się mogło tak potoczyć?







Dziedzictwo Kołodziejów Legacy The Sims 4