Mateusz dorasta

To już mała tradycja, urodziny nastolatków urządzamy w Europejskiej. Dzisiaj kolej na Mateuszka

Biedak nie mógł się doczekać już pełnoletności, bo cały czas bał się, że ktoś mu sprzątnie sprzed nosa ukochaną Natalię.


Więc gdy tylko znalazł się na sali, od razu podszedł do tortu. Nie ma co czekać.


No. I już dorosłość. Ignacy na emeryturze, więc od tej chwili oficjalnie Mateusz stanął na czele rodu.


Trzeba przyznać, że wyrósł na przystojnego faceta. Obce kobiety strzelają oczami w jego kierunku.


Chłopak poczuł się pewniej i postanowił trochę zagrać na nosie swojej dziewczynie. Zwłaszcza, że na sali znalazło się parę naprawdę gorących lasek. 


Co prawda Patrycja okazała się mamą jednej z koleżanek Agaty, ale całkiem miło się z nią flirtowało.


W tle Natalia rozgląda się po sali szukając solenizanta, a na pierwszym planie Krysia pyta Agatę, czy ma już chłopaka, czy jak jej siostra zamierza zostać starą panną. 
 Myślisz, że ten Adam to tak na poważnie? Bo znając Izę to nie wydaje mi się. No cóż. Nie ma takiego drugiego jak mój Marcinek. Iza pewnie nie może odżałować, że wybrał mnie. 


Tymczasem Marcinek... Chyba rzeczywiście nie ma takiego drugiego.


O tu jesteś. szukam Cię od dłuższego czasu. Ale widzę, że się dobrze bawisz.


Oj, nie zauważyłem, kiedy przyszłaś. Te panie? No co ty, tak tylko rozmawialiśmy. 
Chłopak musiał się gęsto tłumaczyć.


Ale ostatecznie młodzi się dogadali i znowu powróciła słodka sielanka. 


Iza tańczyła z Adamem. 


Jednak kiedy chłopak sugerował romantyczny, nocny spacer tylko we dwoje, licząc na więcej niż wspólny taniec nie miała ochoty.


Doszło między nimi do drobnej sprzeczki. 


Adam przysiadł się do Natalii.
 Jesteś jej najlepszą przyjaciółką. Mówiła Ci cos o mnie? Myślisz, że jej na mnie zależy? Bo czasem mam wrażenie...

 

 Wiesz, tak dokładnie to nie wiem. Na pewno Cię lubi, przecież chodzicie ze sobą, prawda?
 No niby tak.


Za to Ignacy..., oj Ignacy poszalał. Ogląda się za obcymi kobitami, nawet nie zauważył, że Ola bawi się obok.


A pod koniec imprezy tańczy z robiącą do niego słodkie oczy nastoletnią Anią. Emilia to aż zamarła z wrażenia, jak to zobaczyła.






Dziedzictwo Kołodziejów Legacy The Sims 4